Mine břger er fra den virkelige verden - og det som jeg skriver om, kan vćre meget rřrende, men ogsĺ meget informationsrigt. I min bog beskriver jeg pĺ forskellige mĺder, hvordan det er gĺet en ung kvinde som mig. Har vćret himmel og helvede igennem - fřlg mig i mit liv! Hvordan det er, at leve med forskellige diagnoser - og mange gange kćmpe en kamp - bĺde med det offentlige, men ogsĺ vćre hudćrlig og komme sĺ langt, som jeg er kommet i dag! Har utrolig meget sygdomsindsigt - og har allerede nu lćrt uffateligt meget i mit liv - trods at jeg har mange ĺr endnu :-) I bogen beskriver jeg ligeledes ogsĺ at fĺ ro i sjćlen - ved at min fřrtidspension gik igennem - og vćre pĺ et kreativ vćrksted - hvor jeg kan udfolde mine meget kreative sider! Syntes selv det er en meget ćrlig og indholdsrig personlig selvbiografi!